Afmelden bij vv Maastricht West

AFMELDEN
Het afmelden kan via onderstaand afmeldingsformulier. Dit wordt doorgestuurd naar de Leden- en contributieadministratie en het (jeugd)secretariaat.

Afmeldingen via het kantinepersoneel zijn niet geldig!

De procedure:
a) Eerst mondeling afmelden bij je teamleiding.
b) Clubeigendommen compleet inleveren.
c) Onderstaand formulier volledig invullen en verzenden.
d) alleen als deze procedure is opgevolgd dan zal uitschrijving volgen en zal de contributie stop gezet worden.

Afmelden dient te gebeuren voor 15 juni en kan alleen via onderstaand formulier.

Bij afmelden na genoemde datum is voor het eerst volgende jaar contributie verschuldigd.

Houd u er rekening mee dat bovengenoemde ingaat in het nieuwe seizoen  2023/2024

Afmelden

Op onderstaand email-adres sturen we je een kopie van deze online afmelding.

Zorg ervoor dat je eventuele eigendommen van de club, die in je in bruikleen hebt gekregen, compleet en in goede staat inlevert bij de juiste persoon.
Heb je dit al ingeleverd, vermeld dan bij de volgende vragen de naam van de betreffende persoon en datum waarop je deze spullen hebt ingeleverd.

Vermeld hier de naam van de persoon bij wie jij in bruikleen ontvangen club-eigendom(men) hebt ingeleverd

Afmelding

* = verplicht

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!