Aanmelden club vaan 50

Heel, heel lang geleden…..we spreken over “vorige eeuw” namen enkele heren een initiatief om een zgn. Club van Honderd op te richten. Een club van sympathisanten voor de vereniging die graag een extraatje wilde toesteken aan de vereniging. Jarenlang werd er traditiegetrouw, een donatie gedaan van toentertijd 10.000 gulden. Vaak werd er bij de donatie ook een richting meegegeven voor de besteding van deze gelden. Vaak was dat uiteraard voor onze jeugdafdeling, maar soms werden ook extra investeringen mogelijk in de accommodatie.

Enkele jaren geleden werden de oude donateurs ondergebracht bij een nieuw initiatief “Club vaan 50”. Opnieuw met het doel iets extra’s te doen voor de club. Uiteraard blijft onze penningmeester zeer blij met de hiermee gepaard gaande inkomsten. Maar deze club van 50 is natuurlijk nooit groot genoeg. Elke donatie blijft hierin zeer welkom !

We zoeken nog meer donateurs voor de club vaan 50.Inschrijven kan met onderstaand formulier. Hiermee wordt toestemming gegeven om per maand € 5,00 af te schrijven van uw rekening (10mnd). contant betalen mag ook . De vereniging bedankt u daarbij met een blijvend plekje op de sponsormuur in ons clublokaal en sponsor tv (als u dat op prijs stelt) !

Alvast super bedankt voor je bijdrage !

De PR commissie

Aanmeld formulier club vaan 50

Lidmaatschap club vaan 50

Op dit email adres ontvangt u de ingevulde gegevens

Machtiging maandelijkse automatische incasso lidmaatschap. U kunt uw IBAN en BIC nummer van uw bank met deze link opvragen http://openiban.nl/

Elke Club vaan 50 sponsor krijgt een plekje op een naambordje in de kantine en op onze club tv indien u een eigenbedrijf heeft, omschrijf hier hoe uw naam op het naambordje moet komen.

Kies bestandWijzigVerwijder

* = verplicht

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!