Vacaturebank

25-01-2023

Grensrechter (s)

Borduursel_Grijs_-_kleding_001_-_kopie.png

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Wil je wat betekenen voor de club en nauw betrokken zijn bij de prestaties van het 2e en 3e elftal? Lees dan vooral verder!

vv Maastricht West is voor het nieuwe seizoen op zoek naar een gemotiveerde grensrechter (s) voor het  tweede elftal en derde elftal. Als grensrechter vervul je een belangrijke rol binnen dit hechte collectief. Je bent nauw betrokken bij de prestaties van het eerste en tweede elftal en dat maakt de functie uitdagend en interessant.

Als grensrechter heb je een representatieve houding en een professionele uitstraling. Je bent minimaal 18 jaar en je hebt een goede kennis van de voetbal spelregels.

Uiteraard wordt je door ons gekleed met onder andere een trainingspak, begeleiding en zul je je snel welkom voelen bij de bestaande technische staf en spelersgroep.

In de voorbereiding op de nieuwe competitie is er meer dan voldoende gelegenheid om eens te kijken of het wat voor je is. Denk aan trainingen en/of oefenwedstrijden.

Ben jij die enthousiaste toekomstige grensrechter? Zou je wat meer informatie willen? Neem dan contact op met imre kool

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder

* = verplicht
Vacature Titel
Grensrechter Grensrechter (s)
Horecamedewerker Kantine personeel
Scheidsrechter Scheidsrechters jeugd/senioren
Technisch coördinator Technisch Jeugd coördinator junioren (JO13 t/m JO19).
Wedstrijdsecretaris Gezocht: Wedstrijdsecretaris
(Hoofd)trainer Train(st)er voor damesteam