Inschrijfformulier Sinterklaas 2023

Beste leden...
Op zaterdag middag 25-11 houden wij weer een sinterklaas middag in de kantine. Jullie mogen vanaf 14.00 uur aanwezig zijn om samen met ons sinterklaas en zijn pieten te verwelkomen.
Het word een gezellige dans en spring middag dus neem je broertjes , zusjes en vriendjes mee
Graag wel even aanmelden via het digitale aanmeldformulier of de papieren die uitgedeeld worden en anders liggen er ook achter de bar .
Let op alleen voor leden en bij aanmelden wacht er door sinterklaas een presentje op je
Ook word er een prijsje uitgereikt voor wie de mooiste tekening maakt voor sinterklaas dus doe je best , meld je aan doe je mooiste pakje aan dan zien we jou graag op onze gezellige sinterklaas middag om 14.00 uur in de kantine van vvmw

Inschrijfformulier Sinterklaas

Dit formulier is niet meer actief